Wild Dolphins! - Reisverslag uit Coffs Harbour, Australië van Shaylene - WaarBenJij.nu Wild Dolphins! - Reisverslag uit Coffs Harbour, Australië van Shaylene - WaarBenJij.nu

Wild Dolphins!

Door: Shaylene

Blijf op de hoogte en volg Shaylene

15 Februari 2014 | Australië, Coffs Harbour

Hoooooihoooi allemaal,

Hier een reisverslagje vanuit Coffs Harbour. Ik ben alweer 12 dagen onderweg... Wat gaat de tijd toch snel he? Ik heb al heel veel mooie dingen gezien en gedaan hier. Ik wil jullie graag wat vertellen over 2 bijzondere dagen van m'n reis.

Het begon allemaal in Port Macquarie, ik ben hier in totaal 3 dagen geweest. Het hostel waar ik sliep was net een miniresort, echt super gaaf! Allemaal kleine houten huisjes waar we in sliepen, er was een zwembad, biljart, tafeltennis, minibioscoop, gewoon echt helemaal geweldig! Er hing een hele relaxte sfeer en iedereen was ook super chill. Ik heb op de weg naar Port Macquarie in de bus een meisje leren kennen en met haar heb ik fietsen gehuurt, we hebben heel Port Macquarie rond gefietst, zijn door een soort oerwoud gegaan en naar een heel mooi strand. Daarna ben ik naar het Koala hospital geweest wat echt heel erg bijzonder was. Die avond ben ik vroeg naar bed gegaan, want ik ging de volgende ochtend om 6 uur(!!) surfen bij zonsopgang.
6 uur opstaan, dat was best vroeg. Mijn eerste surfles kwam eraan, deze les werd gegeven door de eigenaar van het miniresort, echt zo een surfdude die al meer dan de helft van zijn leven heeft gereisd. Helaas regende het dus we hebben niet heel veel van de zonsopgang kunnen zien haha. Maaaaaaaaaar er was iets veel beters! Ik heb wilde dolfijnen gespot!! Ze waren nog geen 10 meter bij ons vandaag, echt zo megagaaf! Dit was een mooi gelukkig moment! Ze bleven ook heel de tijd heen en weer zwemmen en waren met super veel! Dit maakte de gemiste zonsopgang zeker goed:D

Op dit moment ben ik in Coffs Harbour waar het nu heel warm is, maar wel heel erg bewolkt en soms regent (jaja, lachen jullie maar). Morgen vertrek ik richting Byron Bay en daarna door naar Brisbane.
Helaas is het hier hoogseizoen en dus heel druk waardoor enige planning nodig is.. veel hostels zitten gewoon helemaal vol als je die te laat boekt..

Al met al is het hier helemaal super en ik lees nog vaak al jullie verhalen in mijn boekje.

Dikke knuffel

Ps: Foto's staan op Facebook, want het uploaden via deze site duurt heel erg lang.

  • 15 Februari 2014 - 10:18

    Stella:

    WOUW... Lien kan me er iets bijvoorstellen hoe onwijs dat is....op de surfplank en dan zowat tusssn de dolfijnen. Heel bijzonder. Wat gaaf dat je zoveel mooie dingen ervaart. Jammer dat t zo druk is, en je niet op de bonnevooi kan reizen.....hier alles goed...we hebben prachtig weer 28 graden en zelfs in de schaduw is t te heet. We verlangen naar regen en windstoten en een temp. Van onder de 5 graden.nieuws over pijnacker city, we krijgen een nieuwe burgemeester, ditmaal een vrouwke...ben benieuwd of de terrassen langer open mogen. Lieve lien geniet meid!!!!!! En doe je ervaringen in een mooi potje.
    dikke kus van de van schieen
    stel xxxxxxx

  • 15 Februari 2014 - 17:15

    Rian:

    LIEN wat gaaf
    Nu al te gek
    Ik ben jaloers!!!
    Geniet

  • 15 Februari 2014 - 20:05

    Anneke Gorter:

    Leuk om te lezen wat je allemaal doet aan de andere kant van de wereld. VEEL PLEZIER!
    Anneke

  • 24 Februari 2014 - 11:32

    Lottie :

    Shayyy!!
    ziet er goed uit en klinkt echt geweldig! heel veel plezier in Brisbane!!

    xxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Shaylene

Actief sinds 20 Jan. 2014
Verslag gelezen: 265
Totaal aantal bezoekers 4333

Voorgaande reizen:

03 Februari 2014 - 15 Mei 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: